بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
23:13
چهار شنبه 1 مرداد 1393

بازی متور سواری کم حجم Terminator Bike

 
بازی متور سواری کم حجم Terminator Bike
تعداد بازدید از این مطلب: 454
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , کم حجم , ,
نادر
22:48
چهار شنبه 1 مرداد 1393

 بازی هلیکوپتر

 
 
بازی کم حجم کامپیوتریAir Hawk
تعداد بازدید از این مطلب: 211
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کم حجم , ,
نادر
21:52
چهار شنبه 1 مرداد 1393

 بازی کم حجم کامپیوتری Biker vs Zombiesمتورسواری

 
بازی کم حجم کامپیوتریBiker vs Zombies
تعداد بازدید از این مطلب: 382
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
19:17
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Prince of Persia WW یکی از نسخه های موفق بازی شاهزاده پارسی برای کامپیوتر و کنسول هایی همانند Xbox است که در سال 2004 توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است. داستان بازی پس از گذشت هفت سال از ورژن The Sands of Time روایت می شود، زمانی که شاهزاده خودش را در سیاه چال غولی به نام Dahaka می بیند و هیچ راه فراری برای او باقی نگذاشته است.

 

به شخصیت اصلی در بازی Prince of Persia WW کمک کنید تا شمشیر های خونین خود را به دست آورد و با استفاده از آن، همه دشمنان و افرادی را که از زندانیان بیگناه در سیاه چاله بزرگ محافظت می کنند، نابود کنید و راه جدیدی را برای ماجراجویی در دل دشمن پیدا کنید. به سرزمین بابل برگردید تا اتفاقات رخ داده در هفت سال قبل را به یاد آورید و کسانی را که باعث به وجود آمدن ظلم و ستم در این سرزمین شدند، بیابید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 500
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
19:7
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Wall-E یکی از پرطرفدار ترین عناوین کمپانی قدیمی THQ برای کامپیوتر محسوب می شود که در 2008 بر اساس انیمیشن وال ای در قالب یک بازی در آمد و انتشار یافت. کنترل شخصیت دوست داشتنی را در بازی به دست بگیرید تا سیاره زمین را از آشفتگی و نابودی نجات دهید. در حالی که همه چیز بر روی زمین از بین رفته است و انسان ها به سیاره دیگری مهاجرت کرده اند، روبات ها بر انسان ها حکمرانی می کنند

 

شاید در ظاهر داستان ازی Wall-E روبات هایی که در سیاره انسان ها امور کار را در دست دارند، بسیار مهربان به نظر برسند ولی در حقیقت آن ها هستند که اجازه هیچ حرکتی نمی دهند و زندگی کاملا ماشینی را مشاهده خواهید کرد. زمین که پر از زباله های صنعتی شده است و وال ای هم به تنهایی مشغول به کار است، متوجه گیاه زنده ای می شود که می تواند زندگی را به همگان برگرداند.

تعداد بازدید از این مطلب: 391
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
18:58
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Prince of Persia TSOT یکی از نسخه های موفیت آمیز از سری بازی های شاهزاده پارسی برای کامپیوتر است که توسط شرکت Ubisoft در سال 2003 میلادی عرضه شده است. King Sharaman و پسرش حال از کشور هند گذشته اند و در حال ادامه مسیرشان در این ورژن از بازی هستند. شاهزاده نیز وقتی به شهر باز می گردد که دشمن همه جا را به آتش کشیده است و به تصرف خود در آورده است.

 

آن دسته از سربازانی که در بازی Prince of Persia TSOT شهر Babylon را به کنترل خود در آورده اند، Kaileena را با خود به نزد Vizier می برند و او را تحویل می دهند. Vizier که قبلا به شاهزاده قول داده بود تا او را آزاد کند، پس از مدتی خیانتش آشکار می شود و هم چنین آن شخصیت را به قتل می رساند و بر قدرت خود می افزاید. شن های زمان آزاد می شوند و هیچ چیزی نمی تواند جلودار این فرد خبیث و قدرت طلب شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 415
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
18:42
چهار شنبه 1 مرداد 1393

SAS Anti-Terror Force عنوان بازی اکشن.زد شورشو شوتر اول شخصی برای کامپیوتر است و در 2005 به دست Atomic Planet Entertainment ابتدا برای PS2 و سپس PC منتشر شد. هدایت گروهی از نیرو های SAS بریتانیا در این بازی هیجان انگیز بر عهده شما گذاشته شده است و باید ماموریت های بسیر مهم و حیاتی را که برای نابودی دشمنان انجام می گیرند، با موفقیت پشت سرتان بگذارید و ارتقاء درجه پیدا کنید.

 

سه هدف مهم را در بازی SAS Anti-Terror Force همراه دنبال می کنید؛ مراحل اولیه برای نجات نخست وریز و کارکنانش که توسط باند بزرگ خلافکاری گروگان گرفته شده اند، طراحی شده اند. پس از گذراندن موفقیت آمیز این ماموریت مهم، نوبت به جلوگیری از نفوذ دشمن به کنسول گری آلمان در بریتانیا می رسد و باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا هیچ یک از افراد داخل این مکان مهم به قتل نرسند و حتی صدمه ای نبینند.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 607
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
17:59
چهار شنبه 1 مرداد 1393

SkyDrift نام بازی جذابی در سبک اکشن و هواپیمایی برای کامپیوتر است که در سال 2011 توسط شرکت Digital Reality طراحی و منتشر شده است و گرافیگ مناسبی دارد. هواپیمای ملخی خود را برای شرکت در نبرد های سهمگین بازی و در فضای کاملا جنگی آماده سازید!

 

برای شروع نیاز به خرید یکی از آن ها دارید که در سطح نه چندان بالایی قرار دارد و فقط بخش آموزشی را با آن پشت سر می گذارید. پس از کسب مهارت و تجربه در رانندگی هوایی بازی SkyDrift امکان خرید هواپیما های جدید و پرسرعت تری فراهم می شود تا در مراحل بالاتر نیز جان سالم به در ببرید و همه دشمنان را مجبور به عقب نشینی یا مرگ کنید. ویژگی Customize یا همان شخصی سازی، یکی از بهترین بخش های این بازی به حساب می آید که با بهره گرفتن از این ویژگی می توانید هوایپمای خریداری شده را با استفاده از آیتم های مختلفی به طور کلی تغییر دهید. این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم فنی انجام می شوند و در نتیجه به بهبود کارایی هواپیمایتان کمک می کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 592
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
17:52
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Bridge Constructor یا پل سازی از بازی های کم حجم

 

برای ساخت و ساز در بازی Bridge Constructor نیاز به تجهیزات ساده و اولیه ای دارید که خود افراد در اختیارتان قرار می دهند و کنار هم چیدن آن ها به طور کامل بر عهده شماست. تنها یک راه برای ایجاد پل در این بازی وجود ندارد، بلکه با چندین راه می توانید این کار را انجام بدهید. البته توجه داشته باشید که پل های ساخته شده از استحکام کافی برخوردار باشند و با عبور وسایل نقلیه مختلفی از رویشان تخریب پذیر نباشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 340
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کم حجم , ,
نادر
17:34
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Tekken3 - بازی تکن 3 برای کامپیوتر

Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حیوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چینی، Yoshimitsu با سبک نینجیتسو پیشرفته، Bryan Fury با سبک کیک بوکسینگ، Feng Wei با سبک کنپو چینی، Julia Chang با سبک کونگ فو و ... می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 353
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
3:12
چهار شنبه 1 مرداد 1393

دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (مخصوص کامپیوتر)

Angry Birds Star Wars

 

با توجه به اینکه نسخه موبایل بازی پرندگان خشمگین (جنگ ستارگان) مورد توجه کاربران سایت قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران درخواست نسخه کامپیوتری این بازی را داشتند، در این مطلب نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی زیبا و مهیج را آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. اما پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته اند، و قابلیت های هرکدام نیز پیشرفته تر شده است. اکنون آنها آماده اند تا در فضا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.

 دانلود در ادامه مطالب

تعداد بازدید از این مطلب: 343
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کم حجم , ,
نادر
16:54
چهار شنبه 1 مرداد 1393

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

 

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

 

Counter Strike 1.6 v7

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 555
برچسب‌ها: کانتر Counter Strike 1 , 6 ,
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
نادر
4:25
چهار شنبه 1 مرداد 1393

دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1698
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر